Výlety

V sobotu 20.10. jsme brzy ráno vyrazili s Arim a Aishou do Slepičích hor. Měla jsem v plánu si projít trasu, kterou jsme měli jít na neoficiálním doktreku. S námi měla jít ještě Alenka a Strakaté komando, ale bohužel večer před tím musela změnit plány. I tak jsem byla rozhodla,že to půjdu sama....
6.10.2012 jsme vyrazili s Arim a Aishou na cca 30km výlet Posázavím, na který nás pozvali Šubrtovi. V sobotu brzy ráno nás vyzvedla Alenka s Evičkou a mohli jsme vyrazit směr Sázava. Měli jsme sraz na autobusovém nádraží a tak den předem jsem si pilně nastudovala,kde to přesně je. Na místo jsem...
 V neděli 16.9. jsme vyrazili na dlouho plánovaný výlet na Plešné jezero. Autem jsme dojeli až na Jelení vrchy a odtud jsme šli po modré a pak po zelené až na Plešné jezero. Cesta nám pěkně utíkala, jen byla celá po sfaltu. U jezera jsem se rozhodla,že se ještě zajdeme podívat na Stiflerův...
 24.7.2012  Po dlouhé době jsme zase konečně vyrazili na výlet a rovnou na naší oblíbenou Kleť. V pondělí večer jsme se domluvili s alenkou, že bychom mohli někam vyrazit a vzhledem k tomu, že jsem v úterý končila dřív v práci, tak jsme toho hned využili. Po práci jsem doma vyzvedla...
 25.2.2012 jsme vyrazili s Vašíkem.Arouškem a Chelsinkou na zříceninu loveckého Karlova hrádku. Toto krásné místo se nachází u Hluboké,takže jsme to neměli ani daloko. Cesta vedla podél řeky Vltavy krásnou přírodou a vzhldem k vydařenému počasí to bylo krásně prožité sobotní odpoledne....
19.2.2012 jsme vyrazili na procházku u Českého Krumlova. Šlo nás celkem 4 lidi ( já,Alenka, Lucka a Evička)  a 7 psů ( Ari,Chelsea, Sanny, Bloxi, Asta, Speedy a Jack). Vzhledem k tomu, že jsme musela být v určitou dobu zpět v Budějicích, Lucka trasu naplánoval tak, abych to stihla. Procházka...
18.2.2012 jsme si po dlouhé době udělaly krásný výlet s Alčou a Zuzkou na zříceninu sv.Víta, ketrá je blízko vesnice Habří. Sešly jsme se ve Slavče na náměstí a odtud jsme šli po značených stezkách až na toto úžásné místo. Cestou jsme udělaly pár fotek a skvěly si to užily. Všem doporučuji...
Vzhldem k tomu, že jsem měla mezi svátkama dovolenou, využila jsme volného času a vydala se s Arim a Chelsea na výlet. Ráno jsme s Vašíkem vyzvedli na Hluboké Astičku a Faraonka od Alenky a vydali se směr Český Krumlov -  vlakové nádraží. Tam už na nás čekala Alenka s Jindrou a Bloxi....
O víkendu jsme si vyrazili na výlet na zříceninu hradu Pořešín. Autem jsme dojeli do kaplice a odtud jsme se vydali podel řeky po modré značce k hradu. Příroda okolo byla úžasná.Počasí nám sice moc nepřálo,protože foukal studený vítr,ale to nás neodradilo. Zpátky domů jsme se vraceli už skoro za...
 V sobotu 19.11.2011 jsme se vydali na poslední dogtrekking v letošním roce. Akci pořádaly opět holky od Toulek se strakatým komandem jako rozloučení s letošním sezónou. Procházka byla dlouhá cca 10km,vedla kolem kolem Tábora a sešli jsme se v celkem hojném počtu. Součástí byl i výlet do...